Eksem

Jag skrev ju för ett tag sedan att jag fått mjälleksem, sa doktorn. Jag fick nån kutanlösning som ska ta bort dem och jag har använt denna nu i flera veckor. Men seriöst, de återkommer ju hela tiden! Doktorn var inte säker på att det var mjälleksem ens, det kan lika gärna vara psoriasis. Så nu börjar jag faktist misstänka psoriasis på riktigt, eftersom det återkommer hela tiden. Dessuotm verkar nästan eksemen blivit immuna mot denna salva jag fick.

Usch, jag måste väll ringa till läkaren snart igen. Jag vill blir av med dom elaka eksem!


Så här illa ser dom ut. De sitter i hårfästet uppe i pannan mest och bakom öronen.


Kommentarer
Postat av: Anna

Hej!

Jag kan säga att jag har nog samma sak som dig, i håret! Jag har oxå i hårfästet i pannan. Och innåt om man säger...

Kram// Anna

2010-10-31 @ 15:49:41
URL: http://gumminasan.blogg.se/
Postat av: Therése

Usch stackare.. Det ser precis ut som det. Min pappa har det & det började i hårfästet. Du får gå iväg till Doktorn igen. Kram

2010-11-02 @ 21:49:33
Postat av: Fina

det är väldigt jobbigt med den där typen av eksem, har haft det själv. Hoppas det ordnar sig!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0