Dåtid

Jag tittade på en gammal bild på ungdomenstid på mig, Helen och min syster. De är tagna med en gammal vanlig kamera så jag har fotat dem med min digitalkamera.

Det var en underbar tid utan några större problem, fast då tyckte man att problemen var sååå stora! Ser man tillbaka så var denna tiden så underbar och jag skulle jag gärna vilja vara 16-17 år igen :)

Man ska inte titta bakåt i tiden utan leva i nuet säger de på arbetspsykologin i skolan, men i många sammahang kan dåtiden få en att må så mycket bättre i nutiden, förstår ni ? :)




Dessa låtar får mig att tänka tillbaka på denna tiden av olika anledningar:


Kommentarer
Postat av: maria

ohh hon älskar snabbt låten tänker jag på vår resa till åland!! :-) hehe vilken tripp det va! gud va längesen det va!! :-)

2010-10-20 @ 14:19:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0