Vattkoppor!

Nu går det vattkoppor på Emils avdelning och det sprids ju med vinden så man kan väll säga att det går på hela dagis! Det vådar inte gott kan jag säga. Mina barn har inte haft det än, tyvärr. Jag vill att de får det när de är små, men inte NU. Jag har LiA nu dessa två kommande veckorna. Kan jag inte gå på den så får jag göra om den, och NÄR ska jag kunna det ?

Idag när jag hämtade barnen hade Liam fått en röd prick i ansiktet. Men sånna där "plitor" kan de ju få av andra orsaker. Men jag tyckte han var varm (feber) när jag lade honom för natten.

Snälla gode GUD! Jag beeeeer... inte nu,, inte nu, inte nu! Vid jul och nyår, när jag har juluppehåll får det gärna komma! Snälla högre makter, jag ber inte om mycket, men nu beeer jag!


Pleeease... inga vattkoppor nu! :(


Kommentarer
Postat av: Izabelle

Vilket dåligt tillfälle om de skulle få vattkoppor nu när du har så mycket annat, mina har inte heller haft det men jag skulle bra gärna vilja att de kunde få det så vi kan gärna ta det istället för er =)

2010-11-17 @ 20:47:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0