Vändning

Nu har min mamma åkt till jobbet. Hon har varit här och passat barnen medan jag veckohandlade bland annat. Vad bra att det går ihop ibland.
Så nu är kylen, frysen och skafferiet fyllt med mat igen.

Idag är en bra dag då jag känner mig glad. I alla fall under dagen, varför kommer sorg och elände på kvällarna ? Konstigt det där.
Jag längtar tills imorgon, till skolan igen. Jag gillar skolan! Det är en mycket härligt plats i mitt liv.

Imorgon kväll ska jag vara duktig och skriva min psykologiuppgift på datorn. Jag har varit en riktigt slarver, men imorgon kväll när barnen sover så ska jag ta tag i den! Annars blir det straffbänken för mig.

Jag ska redan nu krypa ner i sängen och ta fram mina papper och överstryknignspenna och börja.

Jag måste bara säga att det bästa jag gjort i mitt liv, efter mina underbara barn, var att börja skolan igen! Jag ärså otroligt glad och stolt över det. Det har gett min en ny syn på mycket och och ett bättre liv, och jag hoppas mitt liv kommer bli lika bra efter skolan.

God natt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0