Vad är en bal på slottet

Idag känns det bra efter en dag i skolan. Men vad konstigt det kändes att behöva börja med grammatik och ordförståelse på Terminologin efter två veckors uppehåll vid skolbänken. Det känns faktist som det vore mer än två veckor sen sist.

Nu är Emils 5-års present klar. Jag har dessutom köpt nya klistermärken som förmodligen täcker de fula märken som bekommit efter barnens vandalisering i Liams rum.

Jag köpte nya adventsstjärnor till vardagsrummet och köket också, för snart är det dags för julpynt! Meee like!

Jag ska strax unna mig ett par timmars sömn, innan det är dags för skola igen! Skoj!


Vad sägs om lite fjortis-pop? Men ack så roligt att dansa till!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0