Trött idag

Känner mig sliten och trött idag. Ska nog lägga mig snart. Har dock en del tvätt och sånt tjafs att ta reda på först.

Barnen är precis lagda så nu är det lugna hemmet här.

De var vakna lite längre idag då vi fick en snabbis visit av Therése och Celine förut. Vi tog lite kalasrester med glass och sånt mumsigt. För att fira att det är måndag och ny vecka, med nya utmaningar :)

Jag ska nu börja med tvätten, den ligger blöt i en blå IKEA-påse och bara väntar på att bli omhändertagen. Ibland skulle jag vilja anställa en hushållerska/hushållare. Den dagen jag gifter mig rikt ska jag anställa en sån, trust me! Helst ska de vara en snygg kille som går med barn överkropp hemma, svettig och het. Så jag får dreggla lite :)

God natt!





Kommentarer
Postat av: Maria, mamma till Lucas

Ha ha ha ha... ;-) nice pic.

2010-11-29 @ 20:13:39
Postat av: maria

hehe den dagen du skaffar en sån får du skicka över honom till mig när du inte har nåt mer för honom att göra! han kan ffå putsa fönster åt mej ;-)

2010-11-29 @ 20:24:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0