Snart snart

SNART är denna dagen över och jag ska lägga mig. Jag är så trött idag! Inte många timmars sömn alls under natten och nu är jag utmattad av massa konflikter.

Jag ska avreagera mig på mitt promenadband ikväll, som igår kväll. Så jag får ut mina aggressioner!

Imorse ställde jag mig på vågen och fick en smärre chock! Jag hade inte gått upp mer än 3 kg sen senaste vägning för 2 månader sedan! Men trots det så känner jag mig mycket mer tjockare och mina kläder sitter som korvskinn, de kläder som varit stora förut. Kan enbart 3 kg påverka så mycket ?! Det låter ju konstigt.

Idag gjorde jag barnens favoritmiddag, på tal om vikt; Köttfärsås med spagetti. Idag tog jag i lite spiskummin och torkad basilika. Jätte gott var det!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0