Slutat

Nu har vi slutat för dagen, för 1 timme sedan. Men jag sitter kvar, för jag har ju en del att göra. Jag borde pluggat mer i helgen egentligen. Men det var roligare saker som hägrade i helgen.
Nu är det slut med det, jag ska inte gå ut på ett tag nu.

Idag fick vi tillbaka en inlämningsuppgift som vi lämnade in för länge sedan. Jag fick VG på den! Det är jag omåttligt tacksam för!

Imorgon däremot har vi prov, ett praktiskt prov i diktering, remisser och brevskrivning. Låter simpelt va? Men så simpelt är det inte. Jag får se om jag klarar det eller inte, det beror på svårighetsgraden som läraren lägger. Det vet jag inte förens imorgon bitti.

Nu kämpar jag på med psykologin. Det är inte mitt favoritämne om jag säger så. Iaf inte denna uppgift. Jag är ju rätt korkad så jag gör uppgiften lätt för mig, lägger ribban rätt lågt. Är man dum i huvudet så måste man det, så enkelt är det :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0