Plugg

Nu ska jag göra nått av det jag gillar mest av allt just nu; plugga!
Jag orkar igentligen inte, men eftersom det är intressant så ska jag göra det ändå. Ikväll tänkte jag satsa på Terminologi, då vi fick en del "läxa" i det idag.

Sen fick vi reda på ytterligare en till tenta i patient adminsistration, som ska göras innan juluppehållet. Det är olika lagar som ska avtentas.

Eftersom jag klarat mig hitills på de tentor vi haft så ska jag klara de andra med...

Jag är så glad och stolt över min utbildning och att jag tog detta steget! Ett av de bästa stegen i mitt liv, och jag blir så lycklig över det.

Nu ska jag inte bli för sentimental, utan avslutar med lite bra musik att plugga med:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0