Lördag!

Det är bara jag och Emil vakna ännu. Liam sover som en stock.
Emil kollar på TV, på Bumbi björnanarna. Det programmet gillade jag när jag var liten.

Idag väntas en ganska fullspäckad dag. Liam ska skjutsas ner till Björneborg till mina föräldrar såå jag får lite egentid med Emil. Vi ska baka lite, iaf sånna där Rocky Road som jag skrev receptet på i ett tidigare inlägg (se här). Imorgon kommer mina föräldrar hit för att fira Emil i förskott, han fyller ju 5 år på måndag.

Jag ska hinna ner på stan med och ska kolla efter nått linne eller nått och köpa vuxendryck för ikväll. Ikväll väntas PARTY! Det ser jag fram emot :)


En repris från förra helgen blir det ikväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0