Lördag morgon!

klockan är strax efter 10 men jag har redan hunnit äta frukost med barnen och renast ur Liams garderob. Han har vuxit ut jätte mycket kläder i stl. 92. I alla fall byxor. Sen hade han även en del stl. 86 liggandes som fick åka ned i en påse. Jag ska höra med min kusins mamma och se om hon vill ha skiten. Jag orkar inte spara på allt längre, orkar inte med Tradera heller.

Jag var ner i källaren och hämtade upp en del kläder sen Emil var liten också. Jag hittade en del fint i stl. 98 som fick stanna kvar. Tänk att Emil varit så liten. Det har jag glömt, sååå hemskt.

Nu är det dags för nästa bestyr. Hela helgen kommer bli en sån här fixarhelg.


Kommentarer
Postat av: Angelica

Att du inte bloppisar ut olika klädespaket. Jag skulle säkert buda ;)

2010-12-02 @ 22:27:16
URL: http://kixooo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0