Bildbomb London!

Nu är Madde på väg till London för att hälsa på våra underbara vänner Kryckan och Jenny som bor där! Jag är så avundsjuk så ni kan inte ana!!! Jag vill också träffa dem!

Jag hälsade på Kyckan i London tillsammans med Madde, hennes syster och systerns kompis i november 2007. För 100 år sedan känns det som. Det är så jäkla kul!!
En vacker dag ska jag dit igen med Madde och hälsa på våra vänner.

Ett stort minne från den resan var när jag sprang ,pådrucken, över en väg vid Piccadilly Cirkus och min klack på min klacksko fastnar i ett brunnslock. Jag flyger framlänges och tar tag i en grill (där en man står och grillar korvar och säljer). Jag känner inte hur varm grillen är först utan håller kvar min hand där i ren chock. Mannen står och säger "It's hot, hot, hot!! HOOOOT!" Då reagerar jag och springer därifrån som ett fån!

Eftersom jag är så nostalgisk av mig så bjuder jag på lite bilder från vår London-resa från 23 nov-27 nov 2007.










Det var bara några av alla bilder kan jag lova!


Kommentarer
Postat av: malin

sv: Tack:) Ja, visst är våra barn det absolut bästa man har!

Härliga bilder du lagt upp :)

2010-11-17 @ 00:25:19
URL: http://troddedu.blogg.se/
Postat av: Komma Brun

Önskar du var här med oss! Idag var vi i piccadilly circus=)

2010-11-20 @ 02:57:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0