LiA och trasig lilltå

Idag var min första dag på LiA:n igen. Jag är på samma ställe som tidigare, Brickegården i Karlskoga. Idag var jag minst lika nervös ändå, fast jag varit där kan jag lova :)
De är ju så snälla där så det släpper ju rätt snabbt.

Jag kom ihåg mer än vad jag trodde också. Deras system är ju så enkelt, jämfört med det vi har i skolan. Fick även reda på mitt schema dessa två veckor och det är ju rena lyx schemat. Det tackar jag för.

Jag är så trött idag, jag fryser och skakar av trötthet. Ikväll kan jag svära på en relativt tidig kväll, för annars kommer jag dö! Det är väll helgens roligheter som tar igen nu, eftersom jag inte sov så mycket i helgen.

Dessutom sprang jag in i en vägg igår kväll så min lilltå pajade. Jag har sååååå ONT!! Vad ska den där lilltån finnas där för...

Nu ska vi köpa pizza!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0