Lång dag

Trots samma ämne i skolan så gick denna dag rätt snabbt. Eftermiddagen var lite seeeg. Dels för att jag så omotiverad, tror jag. Mitt huvud värkte och jag kunde inte fokuser alls.
Efter 2 veckors LiA i Karlskoga där de hade ett annat patientsystem var det svårt att komma tillbaka till skrivande på det andra systemet vi har i skolan.

Imorgon ska vi lämna in Kommunikationstentan, det känns mindre bra kan jag säga. Jag är dock klar med den sedan några dagar sen, men det känns ändå som jag vill finslipa lite på den imorgon på lektionen.

Nu ska jag strax sova mina vänner.

God natt!


Jag hade min kavaj och var lite "präktig" idag.
Det känns som man är det i kavaj :D


Kommentarer
Postat av: elin

Visst blev korten fina :)

Du, nu har du ju fått din snö, har de blitt några snölyktor ännu? :)

2010-11-09 @ 21:06:46
URL: http://pumanan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0