Klockan 12:14

Visste ni hade mina barn är födda på exakt samma klockslag ? Alltså klockan 12:14 visste är det otroligt? Två vaginala förlossningar där man inte kan påverka ett dugg, så prickar de in exakt samma tidpunkt att födas på.

Jag minns det som igår när Liam föddes. Jag ligger på sängen och hans huvud är ute, jag tittar på klockan och ser att den är 12:12. Så jag säger till barnmorskan "Om han kommer om 2 minuter så föds han exakt samma tidpunkt som hans storebror!" Sen gör han det!
Direkt när han kom ut så slängde jag min blick på klockan och ropar "Klockan är 12:14!!!!"


Kommentarer
Postat av: Maria, mamma till Lucas

Coolt!

2010-11-22 @ 21:34:07
Postat av: malin

Oj, ja där kan man snacka om att pricka in rätt :P

2010-11-22 @ 22:41:24
URL: http://troddedu.blogg.se/
Postat av: Komma Brun

Nu får jag sluta läsa din blogg! du använder så snuskiga ord.. vaginala... jag ryser!

2010-11-25 @ 17:33:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0