Kalas

Imorgon är det dags för Emils 5 års kalas. Jag var och handlade idag till kalaset. Jag tänkte göra det enkelt. Med varmkorv och bröd och efterrätten blir glass med choklad/kolasås, maränger och olika strössel. Det har jag märkt att barn oftast äter mer av än tårta.

Jag är ensam imorgon med 3 (kanske 4 barn) så jag får fixa allt själv. Förhoppningsvis stannar några föräldrar kvar och har något vakande öga på barnen.

Nu håller jag på med barnens godispåsar som de ska få imorgon. Om jag slår ihop en fiskedamm eller om jag gör nått annat får jag se då.



Kommentarer
Postat av: Marie-Från en prematurmammas hjärta-

sv: nej jag har faktiskt ingen aning om varför finns ju en ortopedavdelning och sen denna. Vet inte om det har med ortopediska hjälpmedel att göra men det är bara en gissning...


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0