God morgon lördag!

Härligt att få vakna när det är ljust ute måste jag säga!

Liam och jag är nyduschade nu och vi har alla ätit frukost. Strax ska vi bege oss mot Skoghall för att lämna Emil hos min farbror och mina kusiner. Emil ville köpa med sig lördagsgodis, så det ska vi också fixa.

Lördagen kommer gå i ett nu tror jag, för sen blir det besök hos Madde som ska klippa mig igen och sen ikväll vankas party här hemma och sen Mastis. Wii! :)

Det är lika bra att smida medan järnet är varmt, nu kör vi!

Ha en bra lördag!


Kommentarer
Postat av: Darksess

God morgon! :) Låter som en bra lördag. Hoppas du får det kul. Kram.

2010-11-13 @ 11:11:44
URL: http://www.darksess.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0