Friday my love!

Jag var tvungen att nypa mig i armen imorse när jag kom på att det var fredag! Trots att det var torsdag igår så var jag nästan säker på att det skulle fortsätta vara det idag med :) Men ack så fel jag kunde ha.

Idag slutar vi till lunch, alltså 11:30. Vi har IT hela morgonen. Men jag tänker sitta kvar i skolan och utnyttja de timmar jag har barnen på dagis och plugga. Jag ska göra klart mina Labb-listor och sen ska jag försöka göra klart uppgiften i psykologi. Förhoppnignvis funkar internet i skolan idag, så jag har tillgång till det.

En fullspäckad dag idag alltså!

Trevlig fredag!


Trasiga strumpbyxor, som vanligt. Men det syns ju inte i stövlarna :)


En soft fredags style, gillert!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0