Fredag!

Idag fick jag sluta tidigt. En handledare från skolan var på besök idag på min LiA för att göra en utvärdering med mig och min handledare på min LiA plats. Efter detta fick jag gå hem, det hade jag blivit lovad tidigare under veckan. Så jag har verkligen sett fram emot detta.

Denna helgen kommer bli fullspäckad av aktiviteter. Imorgon ska jag vara barnvakt åt Celine 4 år och min kusin Philip 5 år + mina egna två huliganer. Svettigt värre :)

Men det ska nog gå bra.

På söndag väntas barnkalas, Emil ska få ha sitt förta egna kalas nu när han fyllt 5 år. Jag har hyrt Lekverkstan här i stan. En öppen förskolan, tror jag det är, som är perfekt för barnkalas.

En svettig helg har jag att vänta.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej Hej.

Ja hade inte riktigt tänkt att ja skulle sälja den utan den har fått sin plats på byrån i hallen. =)

Kanske tröttnar på den snart o vill bli av med den. isåfall säger jag till dig vettu =)

Kram

2010-11-26 @ 21:06:53
URL: http://karatelene.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0