Fredag kväll

Idag fick vi på eftermiddagen ett spontanbesök av Maria (Jansson) jag och barnen. Så eftermiddagen blev inte så tråkig som jag räknat med. Vi hade verkligen inget att göra.

Kvällen avlutades som vanligt med fredagmys och idag med båda barnen. Guuud vad de bråkade! De ska konkurera om allt hela tiden, ni skulle bara se.

Nu ska jag vara en duktig flicka och ta en promenad på mitt promenadband till Idol och avslutade med situp, minst 100 stycken! Jag är laddad för att komma någorlunda i form iaf.

Imorgon ska ja försöka uppdatera lite mer än vad jag gjort idag.


Ha en bra kväll!

 


Bråkbarnen på fredagsmys


Kommentarer
Postat av: Ann-Charlotte Björklund

Oj oj vad jag känner igen det, barnen kan verkligen bråka om allt=/ Det är väl detta som kallas syskonkärlek!

2010-11-19 @ 22:28:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0