Doktorn

Idag fick jag domen för mina eksem jag har i hårbotten och som jag fått en liten fläck av under armhålan också: Psoriasis! Jag förstod ju nästan det, men idag var jag till doktorn och fick det på det klara.
Hon tog halsprov på min hals med eftersom jag har ont i den, men det var ingen streptokock utan ett vanligt virus som försvinner av sig självt! Vad glad jag blev för det beskedet. Då behöver jag inte ta nån penicilin och kan dricka vin på lördag :)

Jag fick hur som helst några olika krämer och salvor som jag ska använda. Sen rekommenderade hon B-vitamin, fiskolja och mycket mindre stress. Stressen är ju lite svår ibland att göra nått åt, men jag försöker.


Kommentarer
Postat av: Darksess

Vad tråkigt besked :( Skönt att du får dricka vin i alla fall.

2010-11-03 @ 17:51:45
URL: http://www.darksess.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0