Turkost är så fint!

Jag älskar turkost! Det är en sån härlig färg och den passar på allt (nästan...). Nu när jag städat badrummet igen så lät jag temat i badrummet vara turkost. Det är fin, fint!

Jag har nu hunnit med mina "måsten" som jag tidigare skrev om, förutom att jag kortade ned min promenad till 30 minuter (då gick jag i 9 km/h, det är småjogging nästan), sen avslutade jag med 130 situps. Så ikväll känner jag mig nöjd, nu kan jag lägga mig med gott samvete.

Imorgon blir det jobb för min del och en heldag på dagis för barnen. Jag börja 08:00 - 17:30. Jätte lååångt pass!

God natt!



 


Kommentarer
Postat av: Marie-Från en prematurmammas hjärta-

ja turskost är en underbar färg:D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0