Trasigt

Min mobil har slutat funka, den gör inget ljud ifrån sig utan är tvärtyst. Den började spraka massor under veckan som gått och nu är den tyst som graven.

Kameran gav igår likaså upp och slutade funka. Det går inte ta några kort med den alls.

Typiskt att två dyrare tekniksaker går sönder samma dag!

Nu börjar jakten på nytt. En mobil behöver inte vara så märkvädrig. Huvudsaken är att jag kan ringa, sms:a och surfa på den. Dessa funktioner stödjer typ alla mobiler idag billig som dyr.

När det gäller kameror så var jag inne på en systemkamera för ett tag sedan. Men känner stor tveksamhet inför det. Jag är inte ute efter värsta kameran. De är dessutom klumpiga och stora att ta med sig överallt. Så det blir nog en kompaktkamera denna gången med.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0