Tråk söndag

Usch, vad jag avskyr söndagar. För det mesta beror det på att det är sista dagen på helgen och att man sen har en hel arbetsvecka att vänta.

Gårdagns party var väll så där. Det var kul så länge vi var hos Jenny där Emma och Madde va. Sen på festen vi gick till var det många annorlunda människor kan man säga. Det var inte så kul, så jag tappade "party-känslan" så att säga. Emma och Jenny gick till Mastis vid 12 på natten, men jag gick hem istället.

Idag mår jag bra. Förutom en jäkla eftersmak i käften efter de där grill chipsen jag moffade i mig på festen. Urk...
Vi har precis ätit middag och nu sover Liam middag en stund. Sen ska vi bege oss ut i lekparken tänkte jag. Det är ju stråååålande väder ute!

Vår middag var en lite lyxig sådan, en tråkig söndag som denna. Vi åt fläskfilé och champinjoner i ädelostsås tillsammans med kokt potatis och färska grönsaker. Det var smältande gott i munnen vill jag lova!
Det blev ganska mycket över, så jag har två matlådor till jobbet.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0