Skogarderoben

Efter min promenad och mina 130 situps så skulle jag plocka fram kläder till mig själv och barnen inför morgondagen. Då kom jag på att det är på tiden kanske att plocka fram lite sandaler och sånt nu när värmen kommer mer och mer. Jag har sett att många går runt i sandaler på jobbet.

Jag trodde jag hade slängt mina UNDERBARA leopard skor som jag köpte på H&M förra våren, men det hade jag inte! Vad glad jag blev :) De är slitna, men jag älskar dom!  Jag kommer använda dom tills de rammlar i tusen bitar.



Sen hittade jag ett par nya sandaletter, gladiator inspirerade sandaler som jag köpte för läääänge sen, också på H&M. De är oanvända och fina, tycker jag! Jag gillar nitarna på dem.



Imorgon ska jag använda sandaler tror jag. Om det inte är super duper kallt imorgon bitti vill säga.

God natt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0