Skammligt

Jag kom på mig själv här i kväll att jag inte ens har packat upp och provat den nya kameran jag köpte i går. I normala fall så slänger jag mig över sånt som är nytt och vill prova det på en gång. Denna gången var det inte så kan man lugnt säga.
Jag ska försöka göra det imorgon efter jobbet.

Jag är dessutom glad över att gårdagens besked förhoppningsvis inte slutar i ett tufft beslut. Det löser sig förhoppningsvis av sig självt och jag kan nog pusta ut.

Denna vecka går jag rätt bra tider på jobbet. Jag börja 10:00 och slutar 18:00. Dessutom fick jag vara ledig på torsdag eftersom det är röd dag då. Så denna vecka kommer gå fort tror jag.
Jag längtar tills nästa vecka och veckan därpå, för då får vi pengar. Denna månad har varit lite snålare än vanligt, eftersom min lön var fruktansvärd dålig.

Jag vill ha pengar!

Jag har dessa två kvällar, idag och igår, varit ute på långpromenad utomhus. Det var så skönt och avslappnande. Man känner sig så pigg och glad av det. Jag tänker passa på när Henrik är hemma på kvällarna, för man behöver lite frisk luft efter flera timmars arbete inomhus.

Nu ska jag strax sova, God natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0