Nostalgi människa

Jag är en sån grubblare och jag har nostalgikänslor på det mesta när jag tänker bakåt i tiden. Jag saknar så många saker ibland, även om jag tycker nuläget är jätte bra!
Just nu sitter jag och tänker på att jag för 5 år sen tog studenten! 5 ÅR !! Det är absurt hur lång tid det är. Det innebär också att det är 5 år sen som jag var gravid med Emil. 5 ÅR !! Åh, vad tiden går fort!
Jag saknar skolan, jag saknar den gemenskap man hade på den tiden. På jmitt jobb får man inte ens prata med sina kollegor (om man inte har sån tur att man har lunch eller rast tillsammans, vilket ALDRIG händer) så jag saknar tiden när man hade kollegor, eller klasskompisar som det hette då ;)

Jag hoppas jag verkligen kommer in på skolan till hösten. Jag ber, jag ber jag ber på mina bara knän!

Jag ska ge er lite nostalgi bilder från den 8:e juni 2005 när jag och mina vänner hade vår studentbal på Blue Moon Bar i Karlstad. Jag var gravid med Emil i vecka 18 :)
På den tiden var jag inte lika flitigt på att använda kameran, tyvärr. Därför har jag inte så många bilder som jag önskar.







 


Kommentarer
Postat av: Marie-Från en prematurmammas hjärta-

jag är precis likadan!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0