Mycket att göra

Nu har jag precis lagt barnen och det är nu allt ska göras. Jag ska börja med att ta en promenad och sen avsluta med situps. Sen måste jag vika in tvätt, ta fram kläder till morgondagen, städa stora-toan (jag glömde det igår kväll) och städa undan alla leksaker som är utspridda över heeeela lägenheten.

Emil har nu fått en ny fräsch sommar frilla. Han är jätte söt, som vanligt. Men jag var inte riktigt nöjd med frisyren ändå. Han fick en "pluggis" frisyr nästan :D Fast allt klär en skönhet, som ordspråket säger, eller hur? :) Emil ville som vanligt ej ställa upp på foto, så därför kommer inga sådana på honom.

Jag ska ta tag i alla mina måsten nu, innan jag själv ska i säng. Om jag hinner ikväll ska jag lägg upp några videoklipp från dagen och även från förra sommaren på en liiiten Liam.

Go Kväll!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0