Mors Dag

Det är mors dag idag, men jag har ej blivit uppvaktad nått. Henrik jobbar och barnen har inte nån förståelse för vad det innebär riktigt :)

Vi har varit på 4-års kalas idag hos en pojke som var hos Emils tidigare dagmamma. Det var väldigt trevligt! Jag ville inte lämna Emil själv, utan jag stannade kvar där de timmarna vi var där. Liam fick också vara med. De bjöd på mat, glass och fika.
Jag var lite orolig för hur det skulle gå med Emil. Men det gick rätt bra. Det var vissa situationer som "ballade ur" och det blev tokigt. Likaså när vi skulle åka hem, då blev det protester som vanligt.

Vilket härligt väder vi fick, sommar! Jag ska gå ut på balkongen nu och njuta lite tänkte jag, medan solen ändå är framme.

Ha en bra söndag!


Kommentarer
Postat av: Maria, mamma till Lucas

Ha en trevlig söndag själv!!! Jag har inte heller blivit uppvaktad men vi vet att vi är mammor ändå. :-D Kram....

2010-05-30 @ 17:19:00
Postat av: Sandrah

Han jobbar ja! Han hjälper dem bygga järnväg, de behövde mer folk till sitt nybygge :)

2010-05-30 @ 19:06:57
URL: http://sandrah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0