Många bollar i luften!

Så fort barnen sover så flyger alla bollar upp i luften som en raket och jag har massor att göra samtidigt! Ikväll ska jag hinna;
- städa det stora badrummet (det tar lång tid för mig, för jag är fruktansvärt noggrann)
- diska
- städa lägenheten på massa leksaker
- hinna med 45 minuter på mitt promenadband + situps
- lägga fram kläder tills imorgon, till mig och barnen
- titta lite på alla papper som jag fick på dagens möte

Allt detta på max 3 timmar, för jag måste lägga mig tidigt ikväll. Imorgon ringer väckarklockan 05:15 :/

Dagens möte i Karlstad, på sjukhuset, gick bra. Jag fick en del information som är viktig att ta del av. Annars var det mest en genomgång av det vi redan vet och fått ett besked om.

Det är bara två arbetsdagar till helg, jippi! Fast jag ska försöka få jobba 6 timmar på lördag, eftersom jag missade lördagens arbete då Liam var sjuk.

God natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0