Lekparken

Vi gick ut i lekparken i eftermiddags jag och barnen. Vi mötte upp Bartendrarna Emma och Jenny. De skulle få smaka på våra bullar vi bakade häromdagen ;)
Vi hade lite "pick-nick" i lekparken med dricka och bullar. Mumsigt i det härliga vårvädret!
Vi var ute i 2,5 timme tror jag, tiden bara sprang iväg. Sen var det dags att äta kvällsmat och sen bums i säng med barnen.

Imorgon blir det en tidig morgon. Jag börjar 07:15, usch!

Jag håller på att stryka lite, jag måste stryka min chinos som jag ska ha på mig imorgon. Tråkigt värre...

Här får ni lite bilder från vår eftermiddag i lekparken.

God natt!



 


Kommentarer
Postat av: Michelle&Alexanders mamma<3

tack =) ovant att köra bara haha men de kommer man väl in i ;)

allt är bara fint här själv då?

2010-05-03 @ 09:34:06
URL: http://saramalmstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0