Lekparken

Vi gick ut till järnvägsparken förut vid lunch. Det var varmare ute än vad vi trott, så vi är klädda i mycket kläder. I alla fall barnen. Det var riktigt sommarvärme ute! Jag måste köpa sandaler, kepsar och solhattar åt ungarna. För de äger inegt sånt just nu! Panik.
Jag vill ha solhattar till Liam från Villervalla, för de har så fina färger, så jag åker nog till Karlstad nån dag till veckan.

Vi utnyttjade min syster kamera idag eftersom min har så dåligt minne just nu. Jag har inte köpt större minneskort åt den ännu :)

Vi har ätit jätte god mat idag; Fläskfilé, ädelostsås och potatis. Till det gjorde vi en färsk sallad med dressing! Åh så gott! Jag känner mig fetare än fetast, jag fick till och med knäppa upp knappen på byxorna :D

By the way var lekparken så vacker idag! Jag har inte varit där på ett tag, och sist jag var där så var det inte så grönt och fint där. Idag var det massor av blommor och träden var alldeles gröna och fina!

Nu ska vi gå ut på balkongen och äta lite godis!



 

 










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0