Ledig imorgon

Jag är så glad att jag är ledig imorgon!! UNDERBART!
Jag kan inte direkt påstå att denna vecka varit jobbig, för vi har fått sova länge på morgonen och det har varit skönt. Det har varit andra mer arbetsrelaterade saker som varit mer jobbiga, tro mig.

Jag jobbar fredag och lördag. Då åker Henrik till Åland. Så Henriks mamma ska passa barnen fredag och lördag. De ska få sova där är det tänkt. Så jag får en härlig fredag kväll vill jag lova :) Ingen gôbbe och inga barn hemma. Lyxigt ;)
Då ska jag fixa sånt som man inte hinner i normala fall. Till exempel ska jag rensa ur våra garderober från kläder som är för små/för stora och sånt som vi inte använder. Det har jag vilja göra länge nu, men har inte tagit mig tiden för det.

Imorgon hoppas jag på bra väder, för då vill jag till lekparken på eftermiddagen! Jag har saknat den nu när jag jobbar hela dagarna. Jag hoppas på att få ta lite bilder också, för då har jag satt igång kameran.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0