Jag är inte bitter

Jag säger som Lennart brukar säga "Jag är inte bitter". Med det menar jag rena motsatsen, precis som hon ;)
Alltså mänsklighet, vad är det? Robot, det är precis så som man ska vara.
Jag är så trött på allt just nu!

Jag fick ha sjuksamtal på jobbet idag för att jag varit sjuk 3 gånger under 3 månader. Jag är hemma och sjuk för att jag är sjuk, så tyvärr kan jag inte ändra på mig. Jag kan inte rå för att jag varit sjuk. Så det blev slutsatsen av det hela.

Idag lyxade vi här hemma efter jobbet med pizza, trots att jag borde låtit bli efter allt godis de bjöd på på jobbet idag. Jag är så FET och jag känner mig så äcklig. Min mage har blivit jätte dallrig och mina lår är vidriga. Jag måste komma i form lite mer nu, och börja motionera mera.

Nu ska jag städa badrummet, det stora och jobbigaste badrummet. Men det är rätt kul.

Förlåt för ett bittert inlägg, men kom ihåg; Jag är inte bitter.


Kommentarer
Postat av: Lennart

När tog du den där bilden på mej?

2010-05-13 @ 13:39:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0