Irriterad

Fan va trött jag blir! Jag tänker inte gå in i några detaljer, men om jag säger jobbet så räcker det! Jag var så arg idag när jag gick hem. Mänsklighet ?! Hmmm.....

Nu sover barnen, och jag fastnade vid datorn som vanligt. Jag borde ta en promenad på mitt promenadband och göra situps så man kan bli liiiite tajtare kanske ;) Jag fastande på Aftonbladet.se , dokumentären om Candrah som fick dödshjälp. Det är så otroligt fint, men så otroligt hemskt på en gång.

Jag hoppas på en bättre dag imorgon. Ni kan inte ana hur mycket jag vill börja studera till hösten, jag VILL BLI NÅTT! Jag längtar ännu mer till att börja plugga när jag tänker på hur mitt jobb är... Eller, själva arbetet är OK, men vissa personer är inte kloka. Usch vad ledsen jag blir om jag inte kommer in på skolan...

Nu måste jag ta tag i mitt liv, jag ska ta en promenad på bandet nu! Jag har ju inte gjort det sedan förra veckan!

God Natt!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0