Illa

Usch vad illa jag mår! Jag kollade lite på film med Emil och när jag reste på mig så vände det sig i magen och jag hade lust att spry rakt ut. När jag sa till Emil att jag mådde illa så säger han : Du får inte må illa mamma, vet du varför? För jag älskar dig.
Han kan vara jätte gullig imellanåt lilla Emil. Men tyvärr visar sig hans andra hälft allt för ofta nu för tiden. Jag orkar inte ibland...

Idag har jag varit på mötet, ett informationsmöte, för YH-utbildningen. Det var jätte lätt att hitta, för rekorn/läraren hade skyltat jätte bra :) Tack och lov. För jag var nervös att köra fel ;D
Mötet gick bra, förutom att rektorn står och skrämmer upp oss inför testdagen om 2 veckor. Han skrämmde mest upp oss i det engelska testet, vilket får mig att vilja skita ned mig. Min engelska är inte så jätte bra, kan jag erkänna. Annars låter utbildningen toppen! Jag hoppas verkligen att jag gör ett bra resultat på testerna så jag kommer in !!! Jag vill vill vill!
Jag kännde igen en hel del av folket som var där idag. En av de som sökt var jag lite smått bekant med så vi pratade lite.

Jag tänkte göra min vanliga kvällsrutt; 45 min promenad på mitt promenadband och 100-150 situps. Men jag mår så illa så jag orkar inte. Jag tror föresten att illamåendet beror på juicen jag drack förut. Jag är inte så förtjust i juice längre, men tog ett glad förut när barnen åt kvällsmat. Det ångrar jag nu.

Jaja, nu ska jag läsa lite om YH-utbildningen på nätet. Rektorn sa att det fanns massor av bra tips och information att tillgå. Så jag hugger in.
By the way så var det 51 sökande till utbildningen och de ska bara ta in 18 av oss. Det är hård konkurans.

God natt!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0