Dålig kamera

Vår kamera börjar bli dålig nu och tar för det mesta suddiga bilder. Framförallt nere i ett av hörnen på alla bilder blir det mest som en suddig dimma. Tråkigt.
Jag vill ha en ny kamera, men det är mycket jag vill ha nu!

Jag vill ha en Laptop, kamera och ny mobil. Det känns som en stor omöjlighet måste jag erkänna, för allt detta kostar massor av pengar!

Jag har en Samsung Touchwiz nu med touch display, den är 1,5 år gamal och är så SLITEN! Den har stått ut med mycket vill jag lova, allt från smällar i backen till bebisdreggel :) Men den funkar, konstigt nog.
Men denna gången vill jag inte binda nått abonnemang för att köpa en telefon, utan vill köpa en relativt billig kontant istället. Jag vill ha en stilren, enkel och simpel mobil denna gången. Så jag har spanat in denna;







Sony Ericsson T700, rosa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0