Bra nätter

Nu sover Liam bra om nätterna igen, tack och lov. Jag trodde jag skulle gå in i väggen utav trötthet ett tag! under 10 dagar ungefär sov jag lika mycket som jag totalt brukar sova på 3 nätter. Jag var helt slutkörd...
Nu har jag återhämtat mig igen :)

Idag när vi hämtade barnen var de jätte trötta, framförallt Liam. Han höll på att somna flera gånger under tiden vi lagade middag. Men vi lyckades få i honom middag, borsta tänderna, klippa hans tånaglar och hans fingernaglar och sen somnade han på mitt bröst. Jag lade försiktigt ned honom i hans säng, och han somnade om på en gång.

Nu ska jag ta fram kläder till mig själv för morgondagens arbete, sen är det natti natti.

God natt!



- Liam är så liten, 13/4 -2009



- Liam sover gott i vagnen 25/5 - 2009


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0