Bad day

Jag mådde så dåligt idag på eftermiddagen på jobbet att jag gick hem, vid 15-tiden. Så jag missade bara 2 timmar. Jag får se hur jag känner imorgon, om jag ska gå dit eller inte.

Vi har precis betalat räkningarna, som är ett illa måste. Det blev inte så illa som jag räknat med, men så klart man skulle vilja haft mer pengar. Vem vill inte ha det?!

Jag tittade på Hemnet förut och hittade mitt riktiga drömhus (enligt bilderna iaf) så ja ska ringa imorgon och anmäla mig/oss för en visning nästa vecka. Även om man inte vill ha huset så kan det vara kul att få komma iväg på en visning.
Mitt värsta skräckmoment inför ett husköpt är trädgården. Jag har en bild av att det är SÅ MYCKET jobb med den. I detta huset var tomten väldigt liten, så den känns alldeles perfekt, och jag/vi ska nog klara att sköta om den i så fall.

Jag har på senare tid börjar älska Lady Gagas låt Paparazzi, den är så härlig! Så jag måste bara lägga upp den på bloggen :)





Kommentarer
Postat av: Zeruda

!! Jag tycket du sa att du var tjock!? Är du ju inte alls ju, knäppis :P ^^ Du är superfin! :D



kram

2010-05-27 @ 21:44:55
URL: http://zerudaswonderland.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0