Ullared

Nu är det äntligen spikat och inget får komma i vägen! Helen och jag ska den 27:e mars åka till Ullared. Det är tyvärr en lördag och efter löning så det blir säkert hon och jag mot hela Sverige i varuhuset Gekås.
Det var den enda helgen som passade oss.
Vi skulle åkt den 30/3 med buss, men mitt jobb har sina "krav" eller vad jag ska säga så jag fick inte ledigt. Så därför tar vi bilen och åker en lördag istället.

Det ska bli kul! Jag ser fram emot det väldigt mycket :) Jag ska inte köpa nått särskilt, utan lite leksaker och jag ska kolla efter gardiner och sånt skoj. Det har jag köpt där förr och varit väldigt nöjd över. Jag lade undan 4000 för denna resa i bara shopping pengar, det ska nog räcka.

Åh vad kul det ska bli!


Kommentarer
Postat av: Marie-Från en prematurmammas hjärta-

haha kan lova att det blir folk;) morsan bokade när det vårt sportlov och löning aldrig mer;)

Postat av: Helen

Ja det ska bli kul:)aldrig fel med shopping. Hehe folket får vi trängas med. kramar

2010-03-19 @ 07:15:00
Postat av: Syster Emma

Oj, va kul med Ullared. Jag vill också dit!!

2010-03-19 @ 11:39:11
Postat av: carolina

vi var där den 26:e februari, också en lördag efter löning, men det var riktigt lugnt ändå faktiskt!! tror det är värre sommartid =)

blev väldigt mycket bebisgrejer för mig där, hihi =)

2010-03-19 @ 13:09:35
URL: http://acarolinas.blogg.se/
Postat av: Sandrah

Hoppas ni slipper massa folk när det är löning och allt!

2010-03-24 @ 20:55:23
URL: http://sandrah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0