Ullared, here we come!

Imorgon bitti, tidigt tidigt åker jag och Helen till Gekås i Ullared för en hel dag shopping, en billig sådan hoppas jag :)
Jag ska hämta Helen i Björneborg 04:30 imorgon så det blir en tidig morgon, men det är det värt.

Bara för att Liam inte haft feber på hela dagen så somnade han med 39,1 i feber. Lilla älskade gubben, jag vill så gärna ha honom frisk och kry.

Imorgon ska barnen få vara med mormor och morfar i Björneborg, men de ska få sova hemma. Så mor och far åker in med barnen på kvällen. Det känns bäst så med Liam, så han får somna i sin egna säng. Han har aldrigt sovit borta än utan mig.

Jag sitter just nu och mumsar lite på morgondagens färdkost; godis från Karamell lagret här i stan. De har så smaskigt godis!! :)

Ha de gott!


Kommentarer
Postat av: Sandrah

sv: jag var där ett halvår

2010-03-26 @ 21:10:28
URL: http://sandrah.blogg.se/
Postat av: Marie-Från en prematurmammas hjärta-

ha de riktigt roligt:D

Postat av: Michelle&Alexanders mamma<3

ja precis :) men endel predikar ju om ammningen som att de är nått dåligt att inte amma.



Hur är de med er?

2010-03-27 @ 09:05:32
URL: http://saramalmstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0