Torsdag

Liam har ingen feber idag, hans känns inte varm i alla fall. Jag har inte tagit någon temp på han dock. Igår kväll när vi skulle lägga oss hade han 39,6 grader och var väldigt dålig, fast samtidigt pigg ändå. Hade det varit jag som hade 39,6 grader hade jag legat deckad nånstans...

Hur som helst, dagis har sina regler så vi är hemma idag. Vi hade en tur till Karlstad imorse jag och barnen, till Karlstad sjukhus. Efter det så lämnade vi Emil på dagis en stund så han få leka lite.

Emil ska få klippa håret idag hos frisören. Vi har börjat klippa honom varannan månad i alla fall, för håret växer som ogräs på ungen :) Jag är inte så duktig så att jag själv klipper honom, för då skulle det bli förjävligt fult. Det enda som jag kan är att klippa med Henriks hårklipps-maskin (vad det nu heter?!) men då blir han så extremt kort hårig. Jag vill ha "lagom".

Det blev inte så mycket promenad på mitt band igår, för jag hade missat en inställning som jag var tvungen att fixa först, men de orkade jag inte igår kväll. Jag ska fixa det idag :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0