Sjukdomar

Ja, som om inte min halsfluss räkte. Nu har Liam kommit hem från dagis, Emil med. Liam är gnällig och känns väldigt varm i pannan. Jag ska kolla om han har feber sen tänkte jag. Han har blivit jätte snorig och nyser också.

Dessutom har är Henrik på "ålands körning" och han har feber och misstänker magsjuka. Ikväll kommer han hem, det saknas bara att vi alla får magsjuka också IGEN.

Jag känner mig så ledsen över alla sjukdomar. De har liksom kastas över oss. När ska det ta slut?

Nått positivt i det hela var att Volvo ringde oss idag och berättade att de tror att vår bil är lagad. Så jag hämtade pärlan alldeles nyss. Jag fick krångla in bilbarnstolarna från lånebilen till vår bil, det är svettigt! Men nu är han hemma igen, och jag hoppas verkligen att det inte är nått mer krångel nu *håller tummarna*

   


Kommentarer
Postat av: elin- theas mamma

Jobbigt för er med alla sjukdommar helatin:(

Löste det sig med elen förut? Fick du tag på göran?

kram

2010-03-09 @ 19:10:38
URL: http://pumanan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0