Sjuka igen ?!

Idag har Liam börjat hosta jätte mycket, framförallt när han sover. Han har börjat bli snorig också. Nu på kvällen rann det snor från hans näsa hela tiden. Han har dessutom feber. När jag lade honom förut för natten så hade han 39 grader i feber. Han fick lite Alvedon, så jag hoppas han får en god natt sömn ändå. Lilla gubben.

Inte nog med det så vaknade jag imorse av en stor klump i halsen, och det sved när jag svalde. Det första jag tänkte var INGEN HALSFLUSS IGEN!!!! Värken har funnits där hela dagen, men jag "glömde" bort det under tiden vi var i Karlstad. Men nu känns det väldigt tydligt, och det går inte "glömma" bort värken. Det känns som en knöl på ena sidan av halsen... Jag tog sista penicillinen i onsdags för min halsfluss jag hade förra veckan. Penicillinet kanske inte tog bort allt?!  

Jag hoppas detta är ren inbillning, eller en "vanlig" halsvärk...

Nu ska Emil och jag titta på film och mysa med godis i soffan, han har redan tjuvstartat :)


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0