Sjuk

Bara för att jag skrev i torsdagens inlägg att jag inte behövt vabba nått under veckan så vaknar jag på fredags morgonen och känner en stor klump i halsen som svider. Jag trodde först att jag var törstig, men det hjälpte inte att dricka. Värken och knölen fanns där ändå.

Under dagen på jobbet mådde jag verkligen jätte dåligt. Jag frös, kände mig fedrig och min hals sved så mycket så jag ville hugga huvudet av mig och bli av med smärtan. Jag stod ut hela dagen, men med dålig prestation.

När jag kom hem var jag så sliten så jag somnade en stund på vardagsrumsgolvet med barnen springades runt omkring. På kvällen tog jag en värktablett, så febern försvann men värken i halsen fanns kvar.

Vi köpte filmen Luftslottet som sprängdes igår kväll som vi kollade på. Jag missade halva filmen dock för jag somnade som en stock. Jag tycker det är så skönt att somna i soffa på fredags kvällarna tillsammans med mitt mysiga täcke.

Idag hade vi planerat att åka till Lek o Bus landet i Örebro hela familjen tillsammans med Pernilla och hennes barn och eventuellt med Åsa och barnen. Fast jag känner mig inte pigg nog att klara av det. Tack och lov hade Emil glömt bort det, annars hade jag tyckt så synd om honom.


Kommentarer
Postat av: Minna

Hej Karin..

Här är det oxå mycket sjukt.. Jag har halsfluss o går på pencillin..Blir smittfri på mån enl. läkaren..

Barnen är genomförkylda så vi skippar träffen hos Nina i morgon.. Jäkligt tråkigt för det va ett tag sen men vad gör man...: ((

Kram o krya på er från Minna, Viggo o Vanna...

2010-03-06 @ 12:28:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0