Ont i kroppen

Åhhh... jag har så ont i kroppen (och halsen med, självklart). Just nu värker mina ben så mycket att jag skulle vilja kapa dem. Jag har feber och har sån där "feber värk" som man kan få i muskler och leder. Jag vill bli frisk, jag ber!!
Jag började med min pencillinkur förut. Jag ska ta två tabletter 3 gånger dagligen. Hujedamej säger jag bara. Jag har stora problem med att svälja tabletter. Dessa gick inte dela heller, utan jag fick pina mig själv att svälja dem... Imorgon ska jag hämta de andra tabletterna på Apoteket. Då jag fick 4 tabletter av doktorn bara.

Liam är dålig också, han hostar och hostar där inne i sovrummet hör jag. Han hade feber när han skulle sova, 39 grader idag med. Fast han var, som vanligt, förvånansvärt pigg och allert. Så brukar det väll vara med barn.

Henrik och Emil är pigga och friska. Det är nästan bara jag och Liam som drabbas av allt skit.


Kommentarer
Postat av: Angelica <3mamma till Liam & nr 2 påväg<3

Fy vad jobbigt med halsfluss, de hade jag typ en gång i månaden i tonåren så då vart de prat om att operera bort halsmandlarna men slapp det & har det inte alls ofta längre, så då berodde det nog på att man var ute o härja mkt o så var man lättklädd.. Haha! :P Jaa jag är oxå bebis sugen, men har ju en på gång iaf.. Ni får skaffa en lillsyster till grabbarna nu;) kram

2010-03-22 @ 07:54:09
URL: http://kronanskvinna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0