Morgon

Jag fick lite tid över denna morgon också. Henrik är nämligen ledig och likaså barnen, så de ligger och sover. Dessa mornar är så lugna, och det är faktist skönt att bara gå upp och tänka på sig själv. Det blir oftast mindre stressigt också :)
Dessa två mornar när Henrik varit hemma har jag ställt klockan 30 minuter tidigare än vad jag igentligen brukar gå upp, och tagit mig en morgonpromenad på 30 minuter och avslutat med 100 sit ups. Man vaknar verkligen till liv vill jag lova.

Nu är det snart helg! Jippi!! Jag ser fram emot denna helgen. Det händer många trevliga saker, både på lördag och söndag.

Nu har jag kommit in i jobbet till stor del. Man lär sig nått nytt varje dag, självklart. Men det stora hela funkar bra. Jag känner mig dock lite besviken på kommunikationen mellan kommunikatör och chef vilket antagligen resulterar i att jag inte får mitt "special schema" där jag enbart får gå dagtid. Istället blir det både kvällar och helger som jag får arbeta. Vad gör jag då med barnen när Henrik jobbar och jag jobbar kvällspass?! De kan ju knappast klara sig själva. Vi får se hur det blir, det är inte 100 % klart än.

Nu kommer strax Maria och Christoffer och hämtar upp mig så nu måste jag avsluta.

Ha en bra dag!


Kommentarer
Postat av: Emma mamma till Moa

Va trist det där med schemat! Hade du fått ny chef nu eller? Är ju lite konstigt att det gått bra förut och inte nu. Hoppas det löser sig! Kram!

2010-03-18 @ 12:55:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0