Lilla sjukling

Liam mår verkligen inte bra. Han har feber dygnets alla timmar, förutom när jag tar bort den med Alvedon.

Imorse var han väldigt dålig, han var i en helt annan värld, mummlade, fick knappt upp ögnonen och var ibland okontaktbar. Han hade 39,5 i feber. Eftersom han haft feber sen i lördags eftermiddag och han inte blivit nått bättre alls, snarare sämmre rinde jag sjukhuset.
Jag fick komma till en läkare som lyssnade på hans lungor och hans hjärta. Han kollade i halsen och i hans öron. Han tyckte allt såg okej ut på dessa punkter. Han sa att Liam fått en virus infektion. Han tyckte att febern bör vara bort om 5-6 dygn. Detta är Liams 4:e dygn med feber så jag hoppas det är så som han säger.

Jag hoppas han blir bättre snart min lilla gubbe! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0