Ingen rubrik

Emil fick prova sova i kalsonger i natt och han vaknade imorse med torra lakan och kalsonger. Han var stolt imorse, och jag är minst lika stolt över honom ♥

Liam har feber idag med och är jätte snorig, hostar och är så fruktsansvärt gnällig. Febern ligger på 38-39 grader hela tiden. Jag ringde sjukvårdsupplysningen och de tyckte jag skulle avvakta några dagar så länge han äter bra, dricker bra och hans allmän tillstånd är bra. Så jag gör som de säger.

Vårt internet bestämde sig för att lägga av förut också, J*VLAR vad arg jag var! Jag skulle fixa så mycket under tiden då Liam sov middag, men istället fick jag sitta i telefonköer till Telia och till vår trådlösa USB leverantör i 3 timmar!! Jag skulle kunna slänga ut data helvetet just då när jag var arg! Nu har jag lugnat ner mig och allt är löst.... tack och lov.

Nu ska jag ner i tvättstugan. Jag håller på att tvätta massa lakan och handdukar.

Stort grattis till min pappa Åke som fyller 51 år idag! Grattis.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0