Illaluktande granne

I morse när jag gick ned i tvättstugan för att tvätta min tvätt låg det kvar massa blöt tvätt i torktummlaren. Jag lät det ligga kvar tills jag själv skulle torktummla min rena tvätt, i fall ägaren skulle hämta det.

Men ingen kom, så jag tog ur det och "råkade" tjuvkika på kläderna bara för att få ett hum om vem som möjligtvis ägde kläderna. Det enda jag kom fram till att det var en tjej eventuellt för det låg BH:ar och trosor bland det.

Men nu till saken: När jag öppnde dörren till torktummlaren så möttes jag av en häftig stank! FY FAN säger jag vad äckligt! Jag höll på att spy! Kläderna var rena (?) eller i alla fall blöta men de luktade gamalt och vidrigt. Jag kan inte ens sätta ord på vad det luktade!

Ägaren gick ned på kvällen och torktummlade dem, när jag var klar, och jag tyckte det luktade i trapphuset av den där stanken. BLÄÄÄÄ....

Kommentarer
Postat av: Sophie

Tvättstugan sköts sådär!! De få gånger vi har tvättat har "någon"(vi vet den skyldige) varit där och lagt i kläder om vi tex bara använt en av maskinerna...störande!!

2010-03-11 @ 19:57:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0